10 Δεκεμβρίου 2022

Η «ιερή κούρσα» στα social media και η επικοινωνιακή μάχη

Τον τρόπο που οι υποψήφιοι για τις Αρχιεπισκοπικές εκλογές της 18ης Δεκεμβρίου εργάζονται για να προβάλουν τις προτάσεις τους προς το εκλογικό σώμα ανέλυσε μιλώντας στην εκπομπή Alpha Ενημέρωση ο Διευθυντής Επικοινωνίας της εταιρείας «Γνώρα» Χαράλαμπος Ρωσσίδης, εκτιμώντας πως το επικοινωνιακό σκέλος έχει ιδιαίτερη σημασία εξαιτίας του λίγου χρόνου που απομένει μέχρι τις κάλπες.

Ο κ. Ρωσσίδης ανέφερε πως σε μια τέτοια σύντομη προεκλογική περίοδο, προβάδισμα για το τριπρόσωπο έχουν αυτόματα οι ιεράρχες που είναι πιο αναγνωρίσιμοι. Παράλληλα ανέφερε πως οι Μητροπόλεις είναι εδώ και αρκετά χρόνια ενεργές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα οποία αξιοποιούν για την προβολή λειτουργιών, κηρυγμάτων και εκδηλώσεων που πραγματοποιούν. Διέκρινε μάλιστα κάποιες από τις σελίδες που ήδη δημιουργήθηκαν ενόψει των Αρχιεπισκοπικών εκλογών και έχουν μάλιστα μεγάλο αριθμό ακολούθων.

Έφερε μάλιστα ως παραδείγματα τον αριθμό των εγγεγραμμένων χρηστών στο κανάλι της Μητρόπολης Λεμεσού στο YouTube ο οποίος ανέρχεται σε 55 χιλιάδες, της Μητρόπολης Ταμασού η οποία έχει περίπου 11 χιλιάδες στη σελίδα της στο Facebook και το κανάλι του Μητροπολίτη Μόρφου στο YouTube με 75 χιλιάδες.

Ανέφερε ότι γενικότερα το Facebook αξιοποιείται περισσότερο επειδή απευθύνεται σε μεγαλύτερες ηλικίες, ωστόσο βιντεάκια υπάρχουν και στο Instagram για προσέγγιση νεαρότερων ηλικιακά ομάδων.

Επιπλέον αναφέρθηκε ότι επιτελεία συγκεκριμένων υποψηφίων ασχολούνται οργανωτικά και με την κινητοποίηση αλλοδαπών ψηφοφόρων σε μια προσπάθεια να μεταβάλουν δυναμικές που υπάρχουν στο εκλογικό σώμα.

Τέλος ανέφερε ότι η προσοχή έχει στραφεί προς τις Αρχιεπισκοπικές εκλογές και αυτό ευνοεί τον υποψήφιο που προηγείται δημοσκοπικά στις δημοσκοπήσεις για τις προεδρικές εκλογές.

alphanews.live/